Pakiet Premium

Regulamin „Pakietu Premium” dla Urządzeń Husqvarna oferowanych w sieci sklepów
F.H.U. Mil-Mag Zdzisław Pietrzak, 05-191 Nasielsk, Siennica, ul. Ogrodowa 17

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady udzielania świadczeń w ramach Pakietu Premium, oferowanego przez F.H.U. Mil-Mag Zdzisław Pietrzak (dalej jako „Dostawca”), dla urządzeń marki Husqvarna.
  2. Pakiet Premium jest dodatkowym pakietem serwisowym dostępnym dla klientów, którzy zakupili fabrycznie nowe urządzenia marki Husqvarna bezpośrednio u Dostawcy.
  3. Niniejszy regulamin nie zmienia i nie reguluje warunków przedstawionych w karcie gwarancyjnej dla produktów marki Husqvarna dystrybuowanych przez Husqvarna Polska S.A.
  4. Definicje użytych terminów:
    • „Dostawca” – F.H.U. Mil-Mag Zdzisław Pietrzak, NIP: 568 000 38 90, z siedzibą w Siennica, gm. Nasielsk, ul. Ogrodowa 17, 05-191.
    • „Producent” – Husqvarna Polska S.A. z siedzibą: ul. Burakowska 14, 01-066 Warszawa.
    • „Klient” – osoba fizyczna, prawna, lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która nabyła urządzenie marki Husqvarna u Dostawcy.
    • „Urządzenie” – produkt marki Husqvarna zakupiony u Dostawcy.
    • „Przegląd okresowy” – czynności serwisowe wykonywane zgodnie z instrukcją obsługi producenta urządzenia, odpowiednie dla stanu lub przebiegu urządzenia.
    • „Materiały eksploatacyjne” – elementy urządzeń podlegające naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji (tj. noże, łożyska, paski, rolki prowadzące, elementy silnika, elementy układu tnącego, łańcuchy tnące, opony itp.)
    • „Zestaw serwisowy” – materiały wymagane do wykonania Przeglądu okresowego, takie jak olej, filtry paliwa i powietrza, świeca lub świece zapłonowe.
    • „Pakiet Premium” – nazwa własna dla korzyści oferowanych do wybranych urządzeń w ofercie sklepów F.H.U Mil-Mag Zdzisław Pietrzak.
    • „Siedziba dostawcy” – zarejestrowana pod adresem: 05-191 Nasielsk, Siennica, ul. Ogrodowa 17.
    • „Certyfikat” – Zobowiązanie Dostawcy do wykonania i świadczenia usług, oraz udzielenia rabatów zgodnie z treścią dokumentu dostarczanego wraz z nowo zakupionym urządzeniem zwanego dalej „certyfikatem”.
    • „Naprawa” – Naprawa urządzenia nie podlegająca warunkom gwarancji producenta to proces serwisowy, który obejmuje diagnostykę, wymianę zużytych lub uszkodzonych części, regulacje oraz czyszczenie, realizowany na koszt właściciela, gdyż uszkodzenia wynikają z nieprawidłowego użytkowania, naturalnego zużycia lub innych czynników wykluczonych z gwarancji.

Zakres świadczeń

  1. W ramach Pakietu Premium, Klient otrzymuje:
    • Bezpłatne przeglądy okresowe urządzenia, obejmujące:
      • Diagnostykę komputerową z raportem o stanie technicznym (o ile dotyczy),
      • Czyszczenie i aktualizację oprogramowania (o ile dotyczy),
      • Wymianę noży (o ile dotyczy),
      • Ostrzenie, smarowanie, czyszczenie filtrów i zmianę oleju (o ile dotyczy),
      • Zestaw serwisowy do Traktorów i Riderów Husqvarna (o ile dotyczy).
    • Przechowywanie urządzeń w okresie zimowym (o ile dotyczy),
    • Bezpłatną dostawę zakupionego urządzenia do miejsca wskazanego przez Klienta, w promieniu do 100 km od siedziby Dostawcy.
    • Bezpłatne szkolenie operatora realizowane podczas dostawy urządzenia.
    • Transport urządzenia do serwisu i z powrotem w przypadku serwisu, przy czym koszt paliwa wynosi 0,11 litra/km.
    • Zniżki na kolejne zakupy u Dostawcy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi promocjami.
  2. Szczegółowy zakres i warunki świadczeń serwisowych określa indywidualny certyfikat Pakietu Premium, przekazywany Klientowi po zakupie urządzenia.

Ograniczenia

  1. Wykonanie Przeglądu okresowego nie wpływa na warunki gwarancji producenta.
  2. Koszty materiałów użytych przy wykonywaniu serwisu, które nie wchodzą w skład „Zestawu serwisowego”, pokrywa Klient.
  3. Przegląd okresowy oraz usługi serwisowe nie obejmują konieczności wykonania napraw wynikających z normalnej eksploatacji urządzenia ani błędów użytkownika.
  4. Materiały eksploatacyjne podlegające naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji urządzenia, a które nie są częścią zestawu serwisowego będą wymienione na koszt klienta. (tj. noże, łożyska, paski, rolki prowadzące, elementy silnika, elementy układu tnącego, łańcuchy tnące, opony itp.)
  5. Wykonanie naprawy urządzenia nie wpływa na warunki świadczenia usług zawarte w treści niniejszego certyfikatu.
  6. Naprawa uszkodzeń wykonana przez dostawcę, a wynikająca z niewłaściwej eksploatacji urządzenia i niedostosowania się klienta do warunków gwarancji producenta, będzie zdiagnozowana i wyceniana indywidualnie na koszt klienta.

Warunki korzystania z Pakietu

  1. Pakiet Premium dostępny jest dla urządzeń zakupionych u Dostawcy od dnia wprowadzenia Pakietu (oferta ważna od 01-04-2024 do 01-04-2026), bez możliwości dokupienia pakietu do urządzeń nabytych wcześniej.
  2. Klient ma prawo korzystać z usług w ramach Pakietu Premium przez okres 24 miesiące od daty zakupu urządzenia.
  3. Usługi serwisowe realizowane są wyłącznie przez serwisy współpracujące z Dostawcą.
  4. Warunkiem skorzystania z przeglądów i serwisów jest zgłoszenie przez Klienta potrzeby wykonania usługi serwisowej z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
  5. Warunkiem skorzystania z Pakietu Premium jest dostarczenie Certyfikatu wraz z kartą gwarancyjną producenta i dokumentem zakupu.
  6. Certyfikat wydawany jest w jednym egzemplarzu – nie wydaje się duplikatów certyfikatu.

Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosują się odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  2. Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu, o czym zobowiązuje się informować Klientów na stronie internetowej [www.mil-mag.pl] z minimum 30-dniowym wyprzedzeniem.

Dodatek: FAQ – Najczęściej Zadawane Pytania

 Q1: Czy Pakiet Premium można dokupić do urządzenia nabytego wcześniej?
A1: Nie, Pakiet Premium jest dostępny tylko przy zakupie nowego urządzenia i nie może być dokupiony do urządzeń zakupionych przed wprowadzeniem tego pakietu.

Q2: Jakie korzyści oferuje Pakiet Premium?
A2: Pakiet Premium obejmuje bezpłatne przeglądy okresowe, bezpłatną dostawę urządzenia, szkolenie operatora, przechowywanie urządzenia w okresie zimowym, oraz zniżki na kolejne zakupy.

Q3: Czy istnieje możliwość korzystania z serwisu poza wyznaczonymi serwisami Dostawcy?
A3: Nie, usługi w ramach Pakietu Premium realizowane są wyłącznie przez serwisy współpracujące z Dostawcą.

Q4: Co zawiera „Zestaw serwisowy” w ramach Pakietu Premium?
A4: Zestaw serwisowy zawiera wszystkie materiały eksploatacyjne wymagane do wykonania przeglądu okresowego, takie jak olej, filtry paliwa i powietrza oraz świece zapłonowe.

Q5: Jakie są warunki zgłaszania potrzeby wykonania serwisu?
A5: Klient powinien zgłosić potrzebę wykonania serwisu z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, aby umożliwić odpowiednie zaplanowanie i realizację usługi.