Zakupy

Sklep internetowy MIL-MAG prowadzony jest pod adresem www.mil-mag.pl.

Serwis umożliwia zakupy online z możliwością, ale bez konieczności rejestracji.
Założenie konta klienta ułatwi przyszłe transakcje, gdyż wyeliminuje konieczność ponownego uzupełniania formularza zamówienia danymi teleadresowymi klienta.
Zarejestrowani użytkownicy są uprawnieni do odebrania indywidualnych rabatów, ofert specjalnych dla stałych klientów, lub dodatkowych form darmowej dostawy.
Rejestracja w sklepie wymaga podania adresu email oraz utworzenia indywidualnego hasła do profilu. Możliwa jest edycja i uzupełnianie swoich danych przez zarejestrowanego użytkownika.

Zamówienie złożyć można:

  • poprzez dodanie produktu do koszyka w e-sklepie oraz wypełnienie i przesłanie formularza zakupowego,
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej kontakt@mil-mag.pl lub formularza kontaktowego,
  • telefonicznie, dzwoniąc pod numer 23 / 66 13 418 w godzinach: pon-pt 8.00-17.00, sob 8.00-13.00.

Obsługujemy następujące formy płatności:

  • przelew online za pośrednictwem systemu Przelewy24,
  • przelew internetowy lub bankowy,
  • gotówka lub karta w przypadku transportu firmowego MIL-MAG,
  • gotówka lub karta w przypadku odbioru własnego w jednym z trzech firmowych sklepów stacjonarnych (adresy znajdują się tutaj).

Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.

Konto do przelewów
BANK SPOŁDZIELCZY NASIELSK
10 8226 0008 0000 3489 2000 0001

Dostawa

  • Dostawa zakupionych zdalnie produktów odbywa się przy wykorzystaniu firmowego transportu lub usługi kurierskiej.
  • Dostępne sposoby dostawy:
    – 2-4 dni / max 7
    Standardowa dostawa lub odbiór do serwisu – najczęściej w 2-3 dni (maksymalnie 7 dni roboczych). Części, akcesoria i urządzenia dostarczane DHL – wysyłka w max 24h.
    – Dostawa w 24 lub 48h
    Usługa realizowana przez pracownika mil-mag, który udzieli podstawowej instrukcji obsługi i odpowie na Twoje pytania związane z produktami Husqvarna. 
    – Odbiór osobisty
    Jeżeli nie ustalono inaczej  – następnego dnia roboczego we wskazanym przez zamawiającego sklepie mil-mag.
    – Darmowa DHL
    Dostępna dla wybranych produktów, z voucherem „Twój patent na ogród” lub dla zarejestrowanych klientów.
    – Darmowa 2-7 dni
    Standardowa dostawa lub odbiór do serwisu – realizowany najczęściej w 2-3 dni (maksymalnie 7 dni roboczych) – dostępna od kwoty minimalnej, lub dla posiadaczy vouchera „Twój patent na ogród”. O dostępności usługi dla Twojego regionu dowiesz się podając kod pocztowy w koszyku na www.mil-mag.pl.
  • Akceptacja regulaminu, polityki prywatności i założenie konta w sklepie www.mil-mag.pl uprawnia użytkowników do uzyskania dodatkowych rabatów, dostępu do sezonowych wewnętrznych wyprzedaży, otrzymywania indywidualnych ofert dopasowanych do Twoich potrzeb.
  • Dostawy w 24h i 48h są realizowane w godzinach 9:00-22:00 dla kodów pocztowych w promieniu 50-80km od naszych sklepów.
  • Umożliwiamy również odbiór osobisty zamówień w naszych sklepach w Siennicy, Nasielsku i Płońsku, po uprzednim uzgodnieniu terminu.
  • Po wcześniejszym uzgodnieniu możemy dostarczyć Twoje zakupy także w sobotę – informuj nas o chęci odbioru w sobotę kupując z większym wyprzedzeniem niż 4 dni.
  • Sprzedaż ratalna – BNP Paribas, Credit Agricole , Raty RRSO 0% na wybrane produkty
  • Sposoby płatności: faktura VAT, gotówka, VISA, MASTERCARD, MAESTRO.

Sklepy stacjonarne i online

Dla zarejestrowanych

Darmowa dostawa, rabaty, wewnętrzne promocje, wyprzedaże i fachowa pomoc w wyborze urządzenia.

Pełen zakres usług

Transport firmowy

Sprawnie i bezpiecznie dostarczamy zakupy. Zarówno te z www.mil-mag.pl, jak i zrobione w sklepie stacjonarnym.

Dostępność elementów

Lokalni mają lepiej

Do 40 km od sklepów fizycznych wszystkie produkty z oferty możesz zamówić z przyspieszoną dostawą w 24h lub 48h.

Serwis i części zamienne

Usługę serwisową lub elementy eksploatacyjne maszyn i urządzeń z naszej oferty zamówić można telefonicznie (23 / 69 12 303), mailowo (kontakt@mil-mag.pl), na stronie www.mil-mag.pl, oraz przez formularz kontaktowy.

Realizujemy sprzedaż wysyłkową części zamiennych i podzespołów. Stwarzamy również możliwość ich zakupu i odbioru w jednym z trzech naszych sklepów stacjonarnych (sprawdź adresy).

Warunki realizacji usług serwisowych (zakres, forma płatności, transport urządzeń itd.) uzgadniamy z klientem indywidualnie. Udzielamy gwarancji na wykonane usługi, wystawiamy faktury VAT.