Zielona  Strefa

Zakupy z dostawą w 24h

Transport firmowy – szybciej od najszybszego kuriera – do 50 km od Płońska lub Nasielska. Mieszkasz nieco dalej? Zapytaj o warunki dla Ciebie.
Zadzwoń do mil-mag

Serwis z transportem

Dostarczając nowe odbierzemy stare do naprawy lub utylizacji. Do 50 km od Płońska lub Nasielska jesteśmy w stanie odebrać już następnego dnia.
Zarezerwuj serwis online

Montaż robotów koszących

Wykonaliśmy już setki instalacji. Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie w tej dziedzinie. Gwarantujemy czyste, dostosowane do ogrodu, sprawne i estetyczne wykonanie.
Oferta robotów koszących

Gwarancja

Udzielamy prawdziwej gwarancji na wykonane usługi i z pełną odpowiedzialnością podchodzimy do czynności serwisowych. Reklamacje na usługi i maszyny Husqvarna traktujemy priorytetowo i ekspresowo.
Usługi serwisowe i terminy

Łatwy zwrot towaru

Transport firmowy: wszystkie urządzenia możesz uruchomić przed zakupem i dokonać ewentualnego zwrotu już w momencie dostawy. Na zwrot przysługuje 14 dni od daty zakupu.

Przesyłki kurierskie cała Polska

Urządzenia lekkie do 50 kg oraz części i akcesoria. Maksymalna długość 2 metry. Zwykle wysyłamy w 24h.

Działalność regionalna

Mapa serwisu kosiarek

Autoryzowany Złoty Diler Husqvarna

Region: Centralne woj. Mazowiecekie.

Lokalni mają lepiej, bo szybciej i taniej. Sprawdź czy jesteś w naszym zasięgu. Korzystając z naszej oferty oraz usług w “Zielonej Strefie” zyskujesz dodatkową gwarancję łatwo dostępnego transportu z serwisem i proste warunki zwrotu lub wymiany. Zamów online: kontakt@mil-mag.pl lub zadzwoń: 23 66 13 418 i dowiedz się więcej o produktach Husqvarna z naszej oferty.

Sprawdź ofertę sklepów mil-mag…

              

Co znajdziesz w sklepach mil-mag?

Zapraszamy do naszych sklepów stacjonarnych Husqvarna, gdzie znajdziesz bogaty asortyment, uzyskasz fachowe doradztwo, naostrzysz łańcuch do pilarki lub nóż od traktora czy kosiarki. Ponadto wyjaśnimy jak pracować wybranym sprzętem, udzielimy instrukcji obsługi i bezpiecznej konserwacji urządzenia. Jazda próbna obowiązkowa – w naszych sklepach udostępniamy możliwość jazdy testowej riderami i traktorami Husqvarna.

Gdzie oferujemy najwięcej korzyści

Lokalna mapa świadczenia usług serwisowych i szybkich dostaw dla zamówień online. Zamów telefonicznie do 10:00 w dni robocze – w tym regionie większość zamówień możemy dostarczyć tego samego dnia. Odbiór do serwisu w zakresie 2-3 lub 4-7 dni roboczych lub priorytetowo w 24h.

Płock, Sierpc, Maków Mazowiecki, Sochaczew, Warszawa kody 01-*/03-*, Łomianki.

W podanym obwodzie także możesz skorzystać z naszej oferty. Zwykle dostarczamy w terminie 2-3 dni transportem własnym lub udostępniamy przesyłki kurierskie DHL.

Przesyłki kurierskie – cała Polska

Dostępne formy dostawy dla artykułów znajdziesz w dodatkowych informacjach o produkcie. Koszty dostawy DHL są zależne od wartości koszyka sklepu – rabat jest naliczany automatycznie do zamówienia.

Kurier DHL (Transport 1-2 dni / bez traktorów i usług) – Zwykle wysyłamy następnego dnia. Zamówienia złożone do 12:00 mogą być wysłane tego samego dnia. Sam transport DHL zajmuje przeciętnie jeden do dwóch dni.

Ograniczenia DHL – Powyżej 50 kg wybrane przesyłki są pakowane na paletach. Nie dostarczamy przesyłką kurierską DHL traktorów i riderów Husqvarna oraz urządzeń wielkogabarytowych. Posiadasz własnego dostawcę przesyłek? Zgłoś odbiór zapakowanego zamówienia w wybranym sklepie mil-mag.

Traktory i Ridery Husqvarna

Najazdy do traktorki ogrodowego.

Nie wysyłamy przesyłką kurierską urządzeń wielkogabarytowych takich jak traktory i ridery. Udostępniamy specjalistyczny transport własny dla zakupionych pojazdów ogrodowych – do 100km od naszych sklepów fizycznych dostarczamy za darmo – dotyczy regularnej oferty sklepu www.mil-mag.pl i sklepów stacjonarnych.

Zadzwoń i zamów z dostawą…

“Zielona Strefa”

W tym regionie:

  • Zamówisz sprawdzone i uruchomione urządzenia grupy Husqvarna z szybką dostawą.
  • Zyskujesz gwarancję łatwo dostępnego serwisu z transportem.
  • Udostępnimy maszyny do testów oraz jazdy próbnej.
  • Służymy pomocą teoretyczną i praktyczną w kwestiach obsługi i konserwacji urządzeń.

Wiesz co kupujesz. Dodatkowe korzyści w Zielonej Strefie.

  • Korzystając z transportu firmowego mil-mag jako formy dostawy zyskujesz więcej czasu i możliwości.
  • Możesz sprawdzić i uruchomić urządzenie w momencie dostawy.
  • Maszyny są uruchomione i przetestowane pod kątem sprawności przez autoryzowany serwis.
  • Kosiarki, traktory i inne maszyny z silnikami czterosuwowymi są zalane olejem i gotowe do pracy – za to nic nie płacisz.
  • Dostarczamy osobiście udzielając praktycznej instrukcji obsługi i konserwacji urządzenia.
  • Udostępniamy możliwość dokonania łatwego i szybkiego zwrotu lub wymiany towaru.
  • Zwrotu lub wymiany możesz dokonać już w momencie dostawy.
  • Po uzgodnieniu dostarczamy również w Sobotę.
  • Pilne zamówienia złożone w dni robocze do godziny 12:00 dostarczymy tego samego dnia!

Jak dostarczamy części zamienne oraz akcesoria.

  • Wysyłamy przesyłką kurierską DHL następnego dnia od złożenia zamówienia.
  • Usługa przesyłki kurierskiej DHL obejmuje dostawę na terenie Polski. Nie wysyłamy za granicę.
  • Udostępniamy naszym klientom możliwość odbioru osobistego w wyznaczonym fizycznym sklepie mil-mag z zachowaniem jednodniowego terminu realizacji.

Zakupy

Sklep internetowy MIL-MAG prowadzony jest pod adresem www.mil-mag.pl.

Serwis umożliwia zakupy online z możliwością, ale bez konieczności rejestracji.
Założenie konta klienta ułatwi przyszłe transakcje, gdyż wyeliminuje konieczność ponownego uzupełniania formularza zamówienia danymi teleadresowymi klienta.
Rejestracja w sklepie wymaga podania adresu email oraz utworzenia indywidualnego hasła do profilu. Możliwa jest edycja i uzupełnianie swoich danych przez zarejestrowanego użytkownika.

Zamówienie złożyć można:

  • poprzez dodanie produktu do koszyka w e-sklepie oraz wypełnienie i przesłanie formularza zakupowego.
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej kontakt@mil-mag.pl lub formularza kontaktowego.
  • telefonicznie, dzwoniąc pod numer 23 / 66 13 418 w godzinach: pon-pt 8.00-17.00, sob 8.00-13.00.

Obsługujemy następujące formy płatności:

  • przelew online za pośrednictwem systemu Przelewy24,
  • przelew internetowy lub bankowy,
  • gotówka lub karta w przypadku transportu firmowego MIL-MAG,
  • gotówka lub karta w przypadku odbioru własnego w jednym z trzech firmowych sklepów stacjonarnych (adresy znajdują się tutaj).

Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.

Konto do przelewów
BANK SPOŁDZIELCZY NASIELSK
10 8226 0008 0000 3489 2000 0001

Dostawa

  • Dostawa zakupionych zdalnie produktów odbywa się przy wykorzystaniu firmowego transportu lub usługi kurierskiej.
  • Dostawy w 24h są realizowane w dni robocze godzinach 9:00-18:00.
  • Umożliwiamy odbiór osobisty zamówień w naszych sklepach w Siennicy, Nasielsku i Płońsku, po uprzednim uzgodnieniu terminu.
  • Po wcześniejszym uzgodnieniu możemy dostarczyć Twoje zakupy w sobotę – informuj nas o chęci odbioru w sobotę.
  • Sprzedaż ratalna – BNP Paribas, Credit Agricole , Raty RRSO 0% na wybrane produkty
  • Sposoby płatności: faktura VAT, gotówka, VISA, MASTERCARD, MAESTRO, Płatności online, Przelewy 24, BLIK, iPKO, MILLENIUM i inne.

Sklepy stacjonarne i online

Dla zarejestrowanych

Darmowa dostawa, rabaty, wewnętrzne promocje, wyprzedaże i fachowa pomoc w wyborze urządzenia.

Pełen zakres usług

Transport firmowy

Sprawnie i bezpiecznie dostarczamy zakupy – online z www.mil-mag.pl, jak i te zrobione w sklepie stacjonarnym.

Dostępność elementów

Lokalni mają lepiej

Do 50 km od sklepów fizycznych wszystkie produkty z oferty możesz zamówić z przyspieszoną dostawą w 24h.

Serwis i części zamienne

Usługę serwisową lub elementy eksploatacyjne maszyn i urządzeń z naszej oferty zamówić można telefonicznie (23 / 69 12 303), mailowo (kontakt@mil-mag.pl), na stronie www.mil-mag.pl, oraz przez formularz kontaktowy.

Realizujemy sprzedaż wysyłkową części zamiennych i podzespołów. Stwarzamy również możliwość ich zakupu i odbioru w jednym z trzech naszych sklepów stacjonarnych (sprawdź adresy).

Warunki realizacji usług serwisowych (zakres, forma płatności, transport urządzeń itd.) uzgadniamy z klientem indywidualnie. Udzielamy gwarancji na wykonane usługi, wystawiamy faktury VAT.